Akut tandlæge i Jyllinge og omegn

Har du nogensinde haft tandpine, ved du, at det kan være en af de mest grufulde smerter, der findes. Kraftige tandsmerter går ofte desværre ikke i sig selv igen, og derfor er det spild af tid og kræfter at gå og vente på, at det går over. Gør dig selv en tjeneste ved akut tandpine at ringe til din tandlæge, og bliv behandlet hurtigst muligt.
Er tandlægeskræk grunden til, at du venter med at ringe for en behandling, så taler vi også gerne med dig om, hvordan det løses bedst.

Har du brug for en akut tandlæge ved tandpine eller flækkede tænder, så tøv ikke med at ringe til os hos Smilklinikken. Vi har erfaring med alle slags behandlinger.

Kendetegn ved tandklinikkens akutte service:

• Ingen ventetid til tandlægen
  • Kvalitetsbehandlinger ved erfarne tandlæger og tandplejere
  • Høj faglighed
  • Behandling med de nyeste teknikker og materialer
  • Personlig rådgivning om tandpleje

Hvornår er akut tandlægehjælp nødvendig?

Der kan være flere forskellige grunde til akut tandpine.
Føler du fx en jagende, konstant eller bølgende smerte i tanden, kan det skyldes Caries angreb. Har du ondt, når du spiser/drikker noget koldt eller varmt, kan nerven være blottet fx fordi tanden er knækket.
Er dit tandkød hævet og ømt, kan det skyldes betændelse enten pga. en død tand eller en endnu ikke frembrudt visdomstand, som der ikke er plads til. Ring til os nu for en tryg og smertefri behandling med akut tandlægehjælp. Som vi siger: Hellere ringe en gang for meget end for lidt. Tandsmerter er ikke at spøge med.

Har du brug for akut tandlægehjælp?

Tandpine kan opstå pludseligt. Uanset hvor stærk du er til at udholde smerten, vil vi altid anbefale, at du ikke tøver og får behandlet problemet bag tandpinen hurtigst muligt. Det er derfor, vi tilbyder akut tandlægehjælp.
Smilklinikken har hjemme i Jyllinge, hvor vi hver dag hjælper mange lokale kunder. Vi hjælper også gerne dig.

Ring til os på telefon 70 87 86 62 og få en akut tid til tandlægen nu.

Lørdag